Omg :(

Jag har precis jobbat på Filborna, nu ska jag mot viva och jobba till ett ikväll ..
Jag är så trött, kom hem 3 igår och vaknade 9 imorse.. VILL BARA SOVA !
Jag & Shanel gick vilda på jobbet idag. Alla ungar blev helt excited av vårt goda humör HAHAHAH vi skoja med alla o sånt. Snackade Kladdkaka efter att dem slutade o sånt wtf? HAH
Varje gång jag sa ngt Shanel ba: MADDAFAAAKKAA!!!! jag ba what? Hon ba har du inte sett cops :O MADDAFAKKA !!!! jag ba hehehehehehe nej -.- legend e hon ♥

Har saknat Deki, och jag hatar mig själv för jag inte kan gå på Nevals fest med henne. Det får bli en annan gång gumman ♥

Förra inlägget var riktigt torrt typ ba bilder ingen personlig text. Men ni vet redan vad jag skriver om Kingstonkvällarna med Martina.. ALLTID ALLTID HELVETE vi satt på busshållsplatsen och SKRATTA IHJÄL åt typ inget, helt sjukt. Sen mobba vi Ahmed lite när han hoppa på :P Men nu får vi se vad som händer i Vivatrakterna.

Ha de svinigtDazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0