Piiiiiiiih vilken dag :D

Alla skrattar åt mig att jag har träningsverk i ena armen för att jag gav livet för Wii -.- Jag kan inte hjälpa att jag gick all in? Jag vann i af !!! det är det viktigaste. För all del. Och sen Satt jag & deki Med våra grabbar från skolan lite efter skolan.

Det var då vi insåg att vi faktiskt kommer sakna dem när dem lämnar vår skola :( VAD FAN SKA VI GÖRA SEN? sitta i kafeterian och inte göra ngt? Vem ska dricka kaffe med socker i botten och ge kram 24/7 om inte Calle? Vem ska göra "roliga" high five, och sno min väska om inte Kinge-Linge? Vem ska rita fina teckningar, om inte alex? Vem ska mobba mig, och vem ska jag ta ful röd keps ifrån om inte CHIDO CALISKAN. Och vems dricka ska jag dricka om inte Hamids? HAHAHAHA (som btw påminde mig om att jag gjorde det, sån lirar en fälla och sånt -.- aeh) orkar inte skriva om precis alla nu, men jag svär kommer sakna dem :O


VIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :D ♥


Crazypicture på dem från insparken HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAAHAHHAHA !

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0