Skoj har inga gränser :D

Det enda man ska tänka på är VAD man skojar om, annars brukar jag flippa ut totalt om allt hahaha
Idag när vi hade tyskaprov "fick man inte ta med sig något att äta" men felicia tog med godis.. OMG jag var BARA TVUNGEN att skrika direkt på morgonen innan provet hade börjat och alla satt helt tysta : FELICIA PALLA TA MED SIG ETT KILO GODIS? precis HELA tyskagruppen vände sig om och glodde hon körde det nervösa Peter-Griffin-Skrattet.


på tal om godis... jag ÄLSKAR dem "nya" extra drops.. och vet ni vad? På maxi kostar EEEEEEENNNNN 12 kr.. men när jag va på pistachia kostade 4 st 10 kr.. jag fick NÄSTAN en hjärtinfakt när jag såg priset på maxi. OKej detta var ganska onödigt att säga för att dem flesta invandrarna vet redan om detta :P ( hänger på pistachia 24/7 pga det billiga godiset )

första = min favorit ♥ + melon (A)

BTW det SUGER hårt att banta.. jävla bikini & sånt -.- för jag ÄLSKAR godis... men AVGUDAR choklad -.-


Idag när jag tog med muffins, så åt alla.. jag ba :) nej jag bantar...men till slut blev det såhär...


Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

NEEEJ! Ge mig muffins :(

2010-05-11 @ 21:15:21
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0