Språk är makt !

Jag kan 4 språk flytande. Men det räcker fan inte. Jag skulle förhandla lön med min chef, alltså... det gick åt helvete HAHAHAHAHAH.

Jag: Vad är min timlön?
Chef: Pengar eingen problem.
Jag: Va? Jag menar hur mkt får jag i timmen
Chef: Extra ansteld inte sama, sjelv mer pengar.
Jag: HAHAHHAHHA Kan du prata engelska?
Chef: Kan du prota Turkiska?
Jag: Kan du prata bosniska?Tyska?
Chef: ... hehehehe... kan du prota Turkiska?
Jag: -.- NEJ HAHAH (jag var en sekund från att ringa deki och be henne översätta)
Chef: jojo, du joba somar micke bro, ente go skola, du joba?
Jag: Ja jag kan jobba hela sommaren jag kmr vara här
Han skrattade varje gång han inte fatta, sen det enda vi gjorde va flabba.. HHAHAH vilken turk

Jag ska lära mig MINST 7 språk i mitt liv.. och jag e redan uppe i 4 .. Min historielärare (som är svensk) kan franska, spanska, tyska, engelska, arabiska, albanska, latin man ba ????????? vad fan har du gjort hela ditt liv suttit med 10 olika lexikon och ba lärt dig ord.


HAHAH på tal om det, när jag jobbade häromdagen med Iso, jag nämnde "slumpen" han ba vad är det :O sen tog han fram sin mobil, gick in på internet och slog upp "slumpen" Jag trodde jag skulle kollapsa på direkten. HAHAHAHAHAHAAHA han vad? Det är användbart :)

Och sen har jag fått många frågor om"-.-" smajlisen.. NEJ det är ingen asiat -.- HAHAHAHAH Jag hade den innan jag formaterade om datan på msn.. sen gick den bort.. omg det kändes som att jag saknade en arm typ.. kände mig som en outcut utan den på msn... kände mig lemlästad, borttappad, övergiven, särbehandlad, bortglömd. Sen skickar Emil den till mig på msn.. (efter att jag frågat hela listan om dem hade den) (A)
Mateo ba: PALLA TIGGA SMAJLISAR ? hahahahahahahahahahahahahahhahahah typiskt mig.

HÄR har vi honom ♥

Definition: Sneing när den andra säger ngt riktigt cp.. Den + säga WTF? är en riktig kombination av vad jag känner vid den tidpunkten HAHAHAH

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: K I T T Y ♥

Ja, skorna är mycket fina :)

2010-05-14 @ 16:25:40
URL: http://kittyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0