Subhanallah-.-

HAHA Idag har jag jobbat som en galning :D från 7... annars nothing, ska jobba imorron också.
Jag var innan med min mamma i Maxi (jätteoviktigt) men jag är tuvngen att säga en grej.

JAG ÄCKLAS PÅ VISSA FUCKING SVIN UTAN HYGIEN. Det finns sånna bröd man kan "ta själv" och sätta i en påse. Jag såg ett sånt par som satte brödet UTAN påsen på fucking rullbandet, ska dem äta det brödet när dem kmr hem eller? Hon i kassan pilla på det, det la i korgen, på rullbandet sen i maxipåsen och sen i deras äckliga munnar. Jävla svin, damp fick jag, det hade ALDRIG ALDRIG hänt i Bosnien. Shit ville boxa dem, lära dem lite hyffs.

I afffffff hahaha utom dampet ska jag jobba imorron igen, känns som att jag drömmer Caffe Latte ffs.. Idag fick jag ingen mat där -.- jag kom på för sent att jag skulle äta, så jag käka mig mätt på en smoothie, svart choklad och en Latte haha :) Trevligt att jobba där måste jag säga, men ont i benen som fan. Imorron ska jag jobba med bästa ISO. Soft turk det ;) Men jag missar Folklor :( :( :( :(

DAGENS REPLIK:
(en alban):
Ursäkta.. kan du hämta lite socker? eller så kan du komma hit lite?
jag dog av den repliken... bokstavligen

Allt går uppåt förrutom träning & hälsan. Har inte kunnat träna PE-GE-A(Samuelstyle-bara Elin Brandt som fattar) att jag har ont i halsen, och nej det går inte över. Har KRÄNGT te och kalla saker vettefan inget funkar. Får testa panodil också... känner mig lite som Mateo nu som berättar onödiga saker för att "komma till saken" skillnaden e ba att jag inte ska komma till "saken" för det finns ingen "sak" att berätta HAHAHAHAHAHAHA.



Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0