Symboliskt

Igår insåg jag en sak... Det finns en sak kallad ödet, det finns symboler i livet som visar dig vägen, trots att det finns många saker som är vetenskapligt bevisade så tror jag att det finns saker man helt enkelt inte kan förklara.

För ett år sedan gav jag dig en identisk nyckelring. Den var menad för lycka til vår vänskap, det var 10 "turkiska ögon", i olika färger. Efter några månader hade båda av oss tappat några stycken och det var bara 2 kvar på min, båda 2 som var kvar var gröna alla andra färger.

Detta hittade jag på en hemsida:

Put some green in your life when you want:

  • a new state of balance
  • feel a need for change or growth
  • freedom to pursue new ideas
  • protection from fears and anxieties connected with the demands of others

Vi behövde just dem sakerna för att det skulle hålla...

Sen frågade jag dig. Vad tror du händer när jag tappar den sista?
Du svarade: Vi dör? hahahah
Jag sa: Tänk så slutas vi umgås, typ vår vänskap förstörs för alltid? * sen jag knacka i trä (en bosnisk vana) *

Förrigår, exakt just förrigår, tappade jag den sista... och det kanske är ment to be.. att det skulle bli såhär?

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: d

tappade också min exakt den dagen

2010-05-06 @ 19:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0