Utkast: Maj 14, 2010

Alltså, jag fucking dör. Detta är en Amerikan.. eller ja, en serb som knappt kan serbiska. och ska wannabe lära folket serbiska.. alltså jag fucking dog av skratt. Man måste kunna språket för att dö av skratt...
Han säger "U picku materinu" HELA tiden, vilket inte är ett mysigt ord HAHAHA

Det var Min bror han ba: Arnela kom och kolla du kmr svimma när du ser detta, och ja, det gjorde jag.


jag önskar jag kunde lägga in alla, men vafan det blir ba kedd :P Men han e så fucking rolig alltså fyfan. Och det är sanning, om man säger orden högre det blir mer effekt HAHAHAHHAHA

På den andra videon.. ETT det heter Kruska, inte krusaka, och TVÅ det heter Kasika, inte Kasiku, TRE det heter Limun Inte limuna
 -.- Han e riktigt dålig :P Hans grammatik suger & ja.. jag DOG när han filmade sin tjej/mamma när han åt äpplet "I'm trying to do a show here"

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- är redan medlem där;)

2010-05-14 @ 18:50:24
URL: http://danielas.se
Postat av: D A N I E L A ♥

- HAHAHAH ofta det liknar en peruk? ;)trodde nt peruker riktigt hade den formen.. enligt mig ser man ganska tydligt vad det är. (:

2010-05-14 @ 18:51:05
URL: http://danielas.se
Postat av: Carolina [fotograf]

Sv: Haha, jag är helskåning men säger aldrig balle till röv :P



Har lagt upp nya foton från New York där jag försöker spana kändisar ♥ ♥ ♥

2010-05-14 @ 20:06:02
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0