LÅÅÅÅÅÅNG lördag

jag var med deki idag ja jag vet jag gillar apan.. den e så jävla fkn söt :D
I af.. vi fikade, och skrattade skitmkt åt ritningen 2 inlägg tidigare, dog typ.. jag kunde inte andas när vi kommenterade henne i trädet på sista bilden.

Vi satt på Viva snackade om ALLT som vanligt hahahaha vi kommer in på sånna sjuka grejer (ska inte kommentera allt- vissa saker e olämpliga för bloggen) HAHA i alla fall, tjejer med lockit hår är ovänner med fuktigt väder.. vi ba hehehhe snyggt hår (till varandra) sen egentligen liknar vi affron båda 2..

Sen kmr Mirela i fattiga bilen (en röd ful hundai, jag har likadan) hon leker shumaher okej? alltså så fucking rolig hon e. Hon började svära åt en kille, jag ba: alltså det e högersidans regel? hon ba OCH ? BRYR JAG MIG? jag ba okej breathe :P

på tal om körning. Jag körde med papi idag. Sen jag skulle köra över ett övergångsställe och en kille i min ålder kör över med cykel.. min pappa öppnar rutan och skriker: DU SKA GÅ AV CYKELN OM DU SKA GÅ ÖVER ÖVERGÅNGSSTÄLLET!!!!!!!!! FATTAR DU INTE DET? killen ba: Jag kör hur fan jag vill håll käften ! Min pappa fattade att han var bosnisk och ba: J*BEM TI MATER U P*CKU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! killen ba: I JA TEBI !
omg ni skulle sett min pappa. han var vulkan jag dog

det var allt för idag...
btw idag var sista dagen att jag jobbar med mina små simmare.
Om någon söker jobb, sök på Filbornabadet !
 "jättesnälla föräldrar"
"jätte o-jobbiga ungar"
"jätte otråkigt"
"jättebra betalt"

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: db

palla ironin, haha



omg ,det med mirza, kan fan se honom framför mig svära HAHAHAHAHA

2010-05-23 @ 13:41:58
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0