100504

Shawty you're fire do you wanna roal with the boss?
Anything I want Imma get in inflowing don't matter how much it costs..
Come with me you look like you lost?


this is how I feel today :)

 Damn not given

Okej Arnela en månad och 6 dagar kvar, sen e det lov. Måste FAN stå ut med det.. Jag har tänkt på hur mycket lärarna egentligen pressar oss NV-elever. Jag är inte sån "JAG GÅR NV JAG ÄR BÄTTRE ÄN ALLA ANDRA" men vi har det fan inte lätt måste jag säga. Flera gånger har jag tänkt "jag SKITER i detta nu"

Vi spelade fotboll på gympan:
Stefan(läraren): Det märks ni e NV elever ni hittar mönster att dribbla bollen på -.-
Historian:
Vi: SKA VI HA 180 SIDOR TILL ETT PROV?
Håkan(läraren): Det klarar ni, ni är NV elever!
Läxor:
Vi: ska vi ha SÅ MKT LÄXA?
Läraren: Ja, ni klarar det ni är vana, ni är NV elever!
FFS !!!!!!!! OCH OM VI ÄR DET? vi är fan inte levande robotar för det? helvete -.-



Och sen får jag inte lov att åka bort på semester vid havet en vecka av mina föräldrar.
Hatar att vara dotter til Bosniska föräldrar som tycker det "Är för tidigt" (jag e fucking 18)

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: omer

det e för tidigt oxo du kan knappt ta hand om dig sj utanför hbg

2010-05-04 @ 21:44:30
Postat av: arnela

SKA JAG BOXA DIG? vafan vet du -.-

2010-05-04 @ 22:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0