Don't know what to say

Japp "lärorik" dag.. jag har fan gett upp, vad fan håller ajg på med?
Från alla MVG i ettan till typ säkert alla G i trean. Måste skärpa mig, men fyfan vad jag inte pallar.

Idag kom jag tänkande på att det finns många som tkr det e störigt att ajg skrattar KONSTANT, men vafan. Igår sa min bror "finns det något du inte skrattar åt?" Då sa min pappa "Det är så deet ska va!" och det e sant. Orka vara emo? Jag mår bra av att skratta och det gör nog alla -.- men hatar dem avundsjuka (ska inte nämna några namn) som hatar att jag mår bra och alltid är på humör. När jag åt på olympija med Sijan & Zizou blev jag på riktigt bra humör, vilka killar ! Underbara.. här har vi Zizou


HAHAHA översa7t , men ärligt :D är på ganska bra humör nu, och ska plugga :( ? så jävla tråkigt.
Vem fan i helvete bryr sig om ÄCKLIG RENÄSSANS-SVIN? OCH OM DEM FÖDDES PÅ NYTT OCH BOKTRYCKARKONSTEN GJORDE ATT ALLA KUNDE LÄSA? önskar de aldrig uppfann boktryckarkonst-svin-metod-h*ran, så jag slapp LÄSA OM DET SEN.. -.- Och helt ärligt VEM FAN bryr sig om SHAKESPEARE? HAN ÄR UTTJATAD TILL MAX? Undra hur det DRÄGGET hade känt sig om han hade läst om mig halva sitt liv? Han hade inte nog itne gillat mig då heller. Jävla PÖBEL, ett riktigt PATRASK.. Synd att han aldrig blev dränkt i koskit innan han skrev sina verk

Kommentarer
Postat av: fuck you fingret

tror inte du behöver plugga, du verkar kunna allt vi ska ju :) hahah

2010-11-11 @ 19:24:53
Postat av: Anonym

njaa.. det har nog blivit så faktiskt haha :P det är som en berg o dal bana först går d uppåt o de e bra sen går de ner o blir dåligt igen

2010-11-11 @ 20:03:27
URL: http://majmuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0