Experience is the name every one gives to their mistakes

Jag blir så fucking trött på människor. Blir så trött på att alla är falska.
Igår när jag va hos martina med mina underbara tjejer elin derya & martina, kollade vi gamla videor och bilder.
Hur fan kan livet förändras SÅ mycket på så kort tid? Jo livet gör sitt, och det man är ute efter i livet är att hitta någon som är äkta. Och när man tror att man gjort det håller man hårt i den.

Vad det gäller killar måste jag säga att dem är så mycket än oss vad det gäller den fronten, dem bråkar aldrig sån jävla catfight med en massa drama, och dem bråkar knappt helt ärligt? Har haft samma killkompisar sen i 4an och vi har aldrig aldrig bråkat? Irman muki & mateo har alltid varit dem som ligger närmast hjärtat, som jag påtal om det var med i stan med irman o mateo. Alltså jag fucking dog,  dem är så jävla sjuka dem 2 tsm.

Men anyway.. killar är dock RIKTIGT usla vad det kommer till att skaffa tjej. Dem kör fortfarande på "lekar" som man gjorde i 9an... jag menar det är så jävla löjligt att hålla på och tänka "hon ska skriva först" "jag ska dissa henne för att hon ska springa efter mig" "jag tänker inte toffla" INGEN tjej nu förtiden vill ha en sån bonde? (räknar bort dem desperata) Det tjejer vill ha är någon som är redo att binda sig, någon som ger allt för henne och är inte rädd att "toffla" framför sina vänner för att visa hur mycket denna tjej betyder för honom.

Sen att dem ska hålla på och leka bönder är deras ensak, och tro mig det är därför ni är singlar. Sen en annan grej, klart alla säger "utsidan ger insidan en chans" men jag tänkte på det igår när jag såg heidi klum på tv. Hon är en riktig skönhet. Hon hade en man innan hon blev känd som misshandla henne, men han va damn het.
När dem senare gjorde slut så hittade hon en riktigt FETEFUL kille, men han behandlar henne som en prinsessa. Alltså när jag såg hur han sjöng för henne i victorias secret, jag ville gråta så underbar helt seriöst...


Det jag ville komma fram till är om man vill hitta någon man vill satsa på ett längre förhållande gäller det att insidan passar, utsidan är kortvarig. Man tycker om varandras utseende, men har man kul? tycker man om samma grejer? har man samma humor? kan man kompromissa? är man redo att ge allt för denna människan?
Man KAN inte förlita sig på utsidan, insidan kan till slut göra människan ful, och insidan kan göra utsidan fin :)

I have a lot of experience, believe me. And sometimes love isn't enough, even when you trust someone, it isn't enough. You have to feel with your soul thaat the other person would never do anything to hurt you. Never trust a man who sais he love's you. Trust a man who shows you that he loves you.


Kommentarer
Postat av: :)

Så jävla sant! Killar som tar intiativet är absolut ingen toffel, utan en mogen kille som vågar satsa! Det borde fan alla killar ha klart för sig, men så finns det de som vill leka coola och vill att tjejer ska jaga dem, hur gamla är ni? Smart sagt Arnela, och grymt bra blogg :D

2010-11-06 @ 19:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0