I don't let my mouth say nothin' my head can't stand

Och så har ännu en vecka gått.. FYFAN VAD TIDEN GÅR SNABBT hinner inte ens tänka -.-
Igår höll min lärare på med mig som fan, jag tror inte någon har en lärare som vår. Han typ delade stol med mig för att försöka få mig till att jobba -.-
Och när jag sa till derya "kom jag ska krama dig" när hon va sur, gick han fram och krama mig jag ba WTF HAHAHAHAHAHA dör av han, legend fan. Men vad ska jag göra? Lektioner är JÄTTETRÅKIGA detta är typ jag:


Sen stack man till stan med MIRELKA och kollade jackor, men det finns inte EN ENDA FUCKING ÄCKLIG JAAAAAAAAAAAAAACKA I STAN :@ PLUS DET REGNA FUCKING SVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN.
Sen till MARTINKA för att slinga hennes hår.. jag pallar inte att jag blivit proffs-slinger-nr-1 utan erfarenhet eller ngt. Men hon ska till Sensation White... och jag ska sitta här hemma och ha det så trevligt
-.-


Sen en annan grej, det är skitmånga som har kommenterat inlägget "bosniska tjejer" hur kommer alla in på det när deet är typ 1 år gammalt :S? Och som svar på en kommentar: Neeej jag är inte turk, är bosnier.. som rubriken säger HAHAHAHA

Kanske borde göra fler sånna inlägg :) dem e faktiskt ganska roliga när man sitter o jämför vad vi får och inte får göra :D


puuuuuuuuuuuuuushej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0