IKVÄLL, dags för Kingston PAYDAY ÄNTLIGEN -.-

Har fan väntat i 2 veckor på detta, och sen tänker ni "det är inte värsta bästa på tivoli" MEN VET NI VAD?

DET BLIR VAD MAN GÖR DET TILL!

Okej en annan grej, jag skulle nyss till Maxi och köpa CK plus läsk.. Jag går in i maxi och sen kör jag blir denna
Utan flipp, alltså fattar inte svenskar ibland. HAHAHA såg inte en enda blatte på Maxi idag. det e typ så

Löning, svensk familj på maxi:

- OOH nu ska vi handla så vi har hela månaaden :)
- En självtvättande kabel för lampor, har alltid behövt en sådan *köpt*
- OOOOH en kruka för bambusträd, ska köpa en sådan för min.. äsch jag behöver den nog någon gång *köpt*
- En sådandär har jag behövt sedan stenåldern, matchar min klocka jag har i källaren :) *kööpt*

Räkning: 10 000:-
- Strunt samma :) har nu vad jag behöver...
Dagen innan löning: LÄNGTAR TILL IMORRON :( HAR ITNE ENS MAT I KYLSKÅPET :(

Löning, en blattefamilj på maxi:
- ENERGYDRINK, 5,90 ?????? DEN KOSTADE 5,50 INNAN????? GLÖM DET...(har hänt irl med sabina i lidl)
- Pappa kan jag få ny tröja, den andra är sönder? :(
- Ja min son, men vi tar det på lidl, mycket bättre kvalité.. såg det i reklamen imorse..
- Vi ska inte köpa färdig mat? vi köper mycket grönsaker och billigt kött och gör en stor gryta som räcker hela veckan. :)

Räkning: ca 500-600 :-
Pengarna räcker hela månaden... plus blir lite över till comviq kompis...

Därför hatar jag löning, OM INTE HELA FUCKING SVENSKA BEFOLKNINGEN ÄR I MAXI DEN DAGEN som idag.. jag sket i läsken köpte bara CK -.-



Jag har inget emot svenskar men det e fakta,. Jag sa att blattar e snåla också stakverla

Kommentarer
Postat av: Svenne

vad har du emot svenskar?

2010-11-26 @ 15:49:51
Postat av: Güllia

HAHAHAHA

2010-11-27 @ 20:26:49
URL: http://majmuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0