It is not enough to aim, you must hit

Skön dag med tjejerna igår :)
Elin åker idag :( så vi hade "middag" aka käka pizza, kladdkaka + Wii HAHAH

Vad tkr ni om Elins systersdotter? Söt ha? :D Jag typ mobba henne för hennes ögon för jag själv vill ha sånna -.-
Ser ni katarina sån glad? Älskade henne, typ va mer med henne än med oss haahahahahha ♥

Ella Katarina & Elin, cute..

Jag och Martina sket i ungen typ HAHAHAHA vi vräkte kladdkaka och hade slagge med Mario spelet...
När vi förlorade skyllde hon på mig trots att allt va HENNES FEL hon mörda mig o sånt -.-
(Inga kommentarer om bilden som jag dog av flabb åt, och hur mkt vanilj hon la)
ALLTID SMSA ALLTID ALLTID :@

Okej random bild från skolan idag.. Det jag skrev på Dekis hand :D Jag vet jg är söt, ni behöver inte tänka det :D HAHAHAHA men jag fick hjärta av fakke som tvingade mig älska honom(egentligen hatar jag honom mer än djävulen) -.- Men muki skrev "MAJMUN" över hela min arm.. (som betyder apa på bosniska)

Kommentarer
Postat av: Katarina

hahahaha palla att jag ser ut som ett sär på bilden !:(

2010-11-25 @ 12:12:36
Postat av: arnela

HAHAHAH gör du inte alls gumman <3

2010-11-25 @ 16:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0