Jag o Min babo ♥

Hahaha min pappa är legend alltså. Vi skulle till maxi.. och nu säger jag detta, HAN är bosnier, och NEJ han har inte brytning i svenskan bara när han ska säga "u" hahaha och kan inte uttala svåra ord. Och han snackade svenska med mig då..

Pappa: Arnela, du koncentrerar inte dig när du kör, du lämnade vindrutetorkaren på.. DU ÄR ODUGLIG
A: -.- HELT seriööööööööööööst....(lång tystnad) SÄG ATT JAG ÄR ODUGLIG EN ENDA GÅNG TILL!!!!
Pappa började skratta SKITMKT han dog allt folk ba typ kolla och log :)
jag ba -.- Han dog dog dog
Pappa ba: DEEEEEEEEN VA KLOCKREN !! HAHAHAHAH OOOOO "SÄG ATT JAG ÄR ODUGLIG EN GÅNG TILL"
Jag: -.- sluuuuuuta VADÅ DÅ
Pappa: HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAH !!!!!!!!!!!!

Sen när jag skulle handla knäckebröd, sånna som det finns med smak redan ...
Jag ba: JAG SKA TA MED DEN TILL SKOLAN :D :D
Pappa: "OO JAG SKA TA MED DEN TILL SKOLAN?" Det är ETT paket arnela.. "OOOO JAG HAR RÄDDAT MÅNDAGEN I SKOLAN" precis som att det är värsta 50 st så du ska ha den i någon vecka..
Jag: tack... jag tog faktiskt två... :(
Han: "OOO jag räddade TISDAGEN också.."

HAHAHAHA helt seriöst, jag gick från :D:D:D:D till -.- :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0