Lite av det missade

Hade en paus i bloggandet för inte så längesen :D ska lägga upp lite grejer nu :D

Detta var då när vi hade "klasstävling" jag fucking dog av denna bilden, Deki posar med ett gäng bananer.. nejnej


Och så är då detta jag när vi skulle kolla film också på tävlingen, vi va dem enda blattarna som handla på bageriet för att inte DÖ av uttråkning det är då jag som posar med kaffet -.-


Martina : I polen posar man med bröd....
(hemma hos mig då, när äcklet sov över då vi hade "filmkväll" och kollade pensionärsjävlar som btw är svinkul så jag dör)



Detta är då jag en bild som Sijan tog igår, jag har färgat mig som ni ser till svart :)
Och han filmade också en snutt, men jag sparar er all er mat i magen för ni hade nog spytt när ni såg hur sijan filmade Zizou i munnen när han åt -.- HAHAHA som jag skrattade då (som vanligt)

sijan har INGET liv och fottar en pappersbit och "SKEDDEN" som Zizou kallar det HAHAHAHAHAHAH

jättefail bild nu när jag kollar på den -.-

Och sen en video från djogani :


Pallar inte mateos "HATA MALMÖ" eller min puss i sista sekunden HAHAHA

Sen när irman min älskade älskling fyllde 18 ♥
bilder med dem bästa killarna på denna jord; Mateo & Muki ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ älskar älskar älskar dem !



jag och "the G'z"


sen har vi bilder från diana 18




Sabina fyllde 18 ♥
Jag och en jättesöt bobi :D


OOOH juste igår va jag hos Martina med elin o paulina, vi hade jäääättekul :D
förrutom att martina har pms, men jag förstår henne hennes älskling har åkt bort några dagar :O
Vi meckade pipan käkade nötter och slog hundarna i hennes hem, kollade desperate housewives och hade tjejsnack blandat med paulinas flipp om "number one" så ja jag dog lite bölade.. :)

love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0