Love is what we were born with. Fear is what we learned here

Jag älskar mina handskar, är typ kär i dem. Priset säger vi inget om för martina nästan mördade mig när hon hörde så vi skiter i det.. MEN dem va så värda det :D förrutom att dem färgar av sig på handen lite.. men det e sktsamma



Och sen BAJRAM SERIF MUBAREK OLSUN :) till alla muslimer som läser min blogg, om ni vill kom över min mamma har gjort hurmasice :D HAHHA dock äter jag itne det -.- är på "diet" "deffar" som killar hade sagt HAHAHAHAHA neej men jag har tagit i lite med träningen nu :D BEACH 2011 som mateo hade sagt :P
Och DÅ mååååååste man motstå framförallt den feta oljiga sockriga kalorihöga onyttiga degiga bosniska maten -.-



JAG VET att jag har runda kinder -.- sluta påpeka HAHAHA alla ba AWH DU HAR SÅ SÖTA RUNDA KKINDER jag ba -.- jag är inget barn? sluta? dem ba jooo PÅ VARJE BILD AWH :D jag ba "ska aldrig le igen" -.- HAHAH

Kommentarer
Postat av: MANNEN I HUSET

2010-11-16 @ 22:47:25
Postat av: MANNEN I HUSET

VADÅ VEM VILL KOMMA O ÄTA HORMASICE, BA FÖR DU INTE VILL BETYDER DE INTE ATT INGEN VILL -.-



ITS ALL MINE

2010-11-16 @ 22:48:25
Postat av: Anonym

färgar av sig "lite"

2010-11-17 @ 08:17:53
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: alisa

Kako si lijepa!

2010-12-06 @ 21:35:19
Postat av: arnela

hvala :) <3

2010-12-07 @ 19:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0