"patrask"

Idag när jag loggade in på morgonen fick jag mig ett morgonskratt... som vanligt närjag chattar med mateo -.-
Enligt honom hade hans granne dunkat schlagermusik på högsta och han kalla henne/honom för "patrask" och jag va tvungen att googla det.. Och när jag väl fick fram förklaringen kollapsa jag...

patrask (neds.) slödder, byke, pack, drägg, följe, pöbel
Alltså.. "pack" & "drägg" & "pöbel" om inte jag dog...

Igår va man hos martina :) egentligen till stan men det sket sig totalhårt :P

Seeen kollade jag & challe på denna videon, jag skickade den till honom medan han satt i andra rummet -.-

Både jag och martina grät.. på riktigt.. tårar...


visst är den gammal men endå rolig :D

EeEEYyy om igår på joggingen, jag kan inte gå nu :) skitkul ! -.- joggade typ 10 km utan flipp...

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0