Sexigaste helgen


älskar håret, ska kanske färga det parmanent så? iaf...
VA ute med tjejerna på Tempel i helgen. Aldrig mer tempel helt fucking ärligt -.-
Dålig musik och folket va steeeeeeeeeenade.. För alltid kingston ♥

Men innan vi skulle dra, medan derya duscha så satt ajg med maximus.. Hunden är legend alltså. Han älskar att bli kliad så mkt att han typ BER en att fortsätta. Om man slutar får han cp-attack.. Kolla..




ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DENNA LÅTEN

Men man kan inte ha HELT tråkigt när man är med roligt folk ;) TURKLIGAN & BOSNIERN :$ HAHAHA





okej ajg dog av denna bilden

Derya sjunger o sånt

Ahh okej sen efter det sov jag hos Deki.. :) Vi tog hennes pappas Cigarr med chokladsmak :$ omfg HAHAH

Detta var den enda jag fick lägga ut av henne :D hahahahaha

Vi var uppe till jaa... fem ? HAHA satt o snacka om ALLT :) ♥

OKEJ dagen efter var DÖDLIG hahahaha jag har inte skrattat Så mkt på millenium, jag ska berätta det roligaste hahahahaha..
Först satt vi i hennes rum helt däckade och hennes mamma bad oss sticka till Ikea, jag tog bilnycklarna till hennes pappas AUTOMATARE :D och körde dit..  (ikea är fucking fett förvirrande hahahaha både jag och derya tyckte dem lurade oss genom att tvinga oss gå 5 mil för att komma till utgången) i alla fall.. När vi såg att en fika kostade 5 kr vi ba :| OOKEJ, såja.... Så vi satt o fika...

Derya va fett mobbad tvingade oss ta värsta vagnen för att vi skulle ha brickor -.- hahahahahaahhaahahhaha

Där säger hon "heeeelt seriöst fotta inte mig" jag ba :)

HAHAHA alltså Jag och hon gjorde masssaaaaa roliga grejer den dagen.. fyfan.. Sen stack vi till hennes pizzeria för att köpa mat till "barnen" HAHAHAHAAH Stenmättta som vi va käka vi sallad :)

Vi skulle baka pepparkakor med hennes systrar Så vi stack till citygross också.. Det som va så jävla fult var att vi har varit som ett jävla par hela dagen AHHAHAHAHAHAHAH om någon hade sett oss tror jag dem på riktigt hade trott att vi bodde tsm och var ett par. HAHAHA vi typ fika handla på ikea köpte mat till barnen och nu skulle vi handla julgrejer HAHAH ffs :)

Helt ärligt, svenskar brukar julpynta RIKTIGT tidigt och typ börja med julstämningen 5 månader innan och sånt men jag och derya lyckades klå dem detta året -.- Värsta bakar pepparkakor dricker glögg och allt sånt bara typ jullåtar fattades.


Kommer itne ihåg vad som va så jävla kul, men wtf hur fan ser min näsa ut på bilden AHAHHAHAHAHA
Jag tror det handlade om att hon sa jag skulle vara "seriös" när jag åt eller ngt sånt OFTA jag bara typ ska stå där och posa medan jag äter? HAHAHAHAHA ffs
Jag leker att jag posar där -.- okej helt ärligt jätteroligt


HAHAH ae orkar inte..

Medan vi åt skrattade jag tills jag fick tårar och var tvungen att BE derya att sluta..
Hennes mamma fick hem några vänninor och en av dem hade en son som va tandlös och typ "jobbig" enligt deki.
Så kom han fram och kolla oss i ögonen men snackade med hunden som va under bordet.

A: Derya ? Snackade han nyss med hunden? Att hunden ska sätta på datan?
D: jaa? Han är störd...
A: Sluuta fan hahaha
D: Nej men det är sant, Han är fan psykiskt störd tror jag
A: SSCHH ! HANS MAMMA SITTER I RUMMET BREDVID helt ärligt jag tror hon hörde allt.
D: (halvskriker) Och? Hon vet om det?
A: HAHAHAHAHAHA vadå hon vet om det? säg itne så
D: Han brukar sitta vid datan o snacka med sig själv...
A: hahahah aw, så söt
D: neej MEN HAN ÄR PSYKISKT STÖRD, HANS MAMMA VET OM DET OCH HON MOBBAR HONOM SJÄLV !
(jag dog, typ grät av flabb..gick några minuter tills jag sansade mig)
A: Ofta hans mamma mobbade honom? HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAstörd..
D: HAHAHAHAHA nej inte MOBBAR men typ håller på... inte så att barnet inte vill bo hemma för han blir mobbad av sin egen mamma..
(jag dog igen osv..)

Såjah, sen baka vi pepparkakor.. och barnen kom fram i oss -.-

Detta var sötaste bilden var tvungen att ha den i XL :)

Helt seriöst ser ni "kaveln"? Lovar om inte den vägde 5 ton. Derya ba:
Om du tappar den på din fot är den knäckt..



OMG medan vi satt o bakade, fick jag reda på en sak.. HENNES SYRRA ÄR LEGEND ;)

Deryas pappa kommer in han ba
- Derya... ska du förgifta familjen som vanligt?
D: Neeej -.- MIN MAT ÄR GOD !
A: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAHAHHAHAHA
D: Alla älskar min mat, bara dem vågar itne erkänna det... ELLERHUR SARA?(hennes lillasyster)
Sara: (utan att ens ändra en min, helt oberörd svarar hon snabbt) nej...
D: -.- okej
Japp, jag har aldrig varit så nöjd typ. För derya hade FEL för en gång i livet.. hennes mat är kass tydligen.. (hon kommer kommentera detta inlägget också och skriva: JO JAG HAR RÄTT MIN MAT ÄR GOD)'


Helt seriöst, vi god av denna, speciellt när derya sa att våra pepparkakor är i 3d.. och ja det är jag som skrev HEJ på min pepparkaka Sen gjorde vi glögg med mandlar (ja man får dricka alkohol hos dem, till och med hennes syrra fick dricka glöggen  HAHAHAHAHA)


Hela livet har vi mobbat deki för att ha långa ben och hon har äntligen accepterat det faktumet och gjorde sig själv i pepparkaksgubbe.. la till deg på fötterna, fett random.. den bredvid är jag wannabe..? Med rockhår? och navel? jajaj..?


OMG det var så jävla kul alltså det var sjukt.
Just det ni kanske undrar var hennes andra systrar är.. ja dem tyckte vi va typ.. överbarnsliga så dem ba NEJ vi vill spela WII så stod dem där och dansa. Det var ännu roligare att se dem dansa.. :)

På kvällen kollade vi film, och till SLUT la vi oss men derya TVINGADE mig berätta något tills hos somna. Och HELT SERIÖST, en 18 åring som berättar en SAGA för en 18åring.. FAIL? Jag lovar min berättelse var 1 timme lång, handlade om typ hur derya gifte sig lyckligt och blev stenrik, och jag var "patetisk" singel skitlänge och sånt. Jag var tredje hjulet och hennes man försörjde mig också typ för han tyckte synd. HAHAHAH Förstod inte varför jag gjorde mig själv så? HAHAH derya ba "Helt ärligt arnela det är DIN berättelse och du gör dig själv till en nolla?" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH tyckte väl det var roligare...?

Kommentarer
Postat av: Anonym

färga håret så riktigt snyggt på dig :)

2010-11-21 @ 15:35:57
Postat av: arnela

awh :) tack <3

2010-11-21 @ 15:39:14
Postat av: derish

ASSÅ HELT SERRI DOG TYP NYSS -.- hahah man kan inte beskriva med ord hur mkt vi skrattat :D (och joo min mat är god)

2010-11-21 @ 21:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0