Success is getting up one more time than you fall down.

OOOKEJ jag har gått denna låten in i huvet -.- från början jag ba "den e okej" sen ba "den e bra" sen ba "DEN E SUPER sen "okej jag kan inte få ut den ur huvet-.-"


dock haR jag inte ngt intressant att säga. Jo att vi ska nog fixa flak för så många som vill va med, vi ska nog ha XXXL ljudanläggning, så om ni vill va med e det bara till att holla ;)

Kan inte fatta att det e 200 dagar kvar till studenten, okej det e mycket men jag längtar bara till Costa hahahahah inte till studenten, allt kmr bli så tråkigt efter skolan :(


Detta är mina älsklingar som är 90:or smo åkte för 2 år sen :) i Bananbåten.. CAN'T WAAAAAAIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0