There is nothing permanent, exept change.

Igår var man i Lund :)
Åkte tåg med Bevvan & Deki ♥ Och tro mig, att det bara var vi som hördes i tåget -.- och dem som ville sitta i "tyst rum" om inte vi hade blivit utslängda då...

VAD FAN VILL JAG BLI? läkare kan jag glömma med mina 19 -.- man måste ha 20,0 PLUS att ha gjort Högskoleprovet och fått minst 1,8 där -.- max är 2,0 wtf inte ens mina lärare hade fått 1,8 ärligt
Jag hatar detta, ska jag plugga ska jag jobba ett år? Danmark kanske? OH -.-


Söt hon e visst?

Okej Deki SOM VANLIGT är dum & trög och tappar sin tågbiljett så vi missar den på vägen tbx :) jättebra !
Så vi tar nästa som är typ stenpackad med folk.
Denna skylten fanns på tåget


Så kom "vakten" förbi, hon var kvinna, så en kille i vår ålder bara
"Kan man använda denna dörren?"
hon ba "Vad tror du själv?"
han ba "Vet inte hahah därför jag frågade"
SÅ HIGH-FIVE;A HON HONOM HHHAHAHAHAHAHAHAAH vi dog

Någon timme senare stack man till martina & KATARINA VAR TILLBAKA :D♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Så vi satt och snacka o rökte äcklig pipa som smakar äckligt
Martina hade gjort det JÄTTEMYSIGT hahaha :D med värsta ljus o sånt :)

Där har vi elin som hatar att fottas, och hennes kexiga HS tröja :) (ful tröja) HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0