Try not. Do, or do not. There is no try.

Jag... älskar....mitt.... NYA LÄPPGLANS :D okej det är så fucking bra . Fast deet bränns som brännässlor när man sätter det på läpparna i början :) Därför läpparna blir naturlig färg och "växer".. Jag lovar första gången lurade en kompis mig på jobbet att det var ett vanligt läppglans, jag typ led, ville slita av läppen så ont det gjorde HAHAH men nu e jag van :D



Sen i somras upptäckte jag att jag har en blå fläck i ena ögat, fett random men skit i det. Och alla ba "neej det har du inte" man ba okej jag ser i syne, och kameran "blir fel" varje gång eller?
Ska gifta mig med den som märker det utan att jag säger ngt -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0