Både för läsare & tråkiga

Medan jag gick hemåt kom ajg tänkande på en riktig bra sak att skriva om..
och så tänker ni wtf ofta man blir så djup när man går hemåt.. JA MEN JAG ÄR INTE SOM VISSA SOM SNACKAR MED SIG SJÄLVA -.- har hört många historier om hur man snackar med sig själv, man sparar tid om man bara TÄNKER det.. -.- ffs.. i alla fall..

Alltså jag tror på ödet, att allt händer av en anledning.. men man väljer själv vem man ska ha i sitt liv. Visst om ödet säger "ni 2 är ment to be" så är det svårt att undvika för att man förr eller senare kommer hamna tillbaka till varandra igen. Det jag HATAR är när man idag säger till kompisar och nyblivna kille att man "Älskar dem" fyfan vad jag stör mig.. alltså man ÄLSKAR inte en person efter 2 veckor? VAD FAN har du att älska?

Att säga till någon att man älskar den gör man när orden "jag gillar dig OFÖRKLARLIGT MYCKET" inte räcker till..
* när du gillar personens sidor så som dem är, och du inte vill förändra en enda detalj med personen.
* när utseendet är fint i dina ögon för att insidan är så perfekt
* när det inte kan gå en enda dag utan att du tänker på den personen
* när du ser en LÅNG framtid med denna personen...
* när du kan personens brister och alla personligheter
* när du känner personen så bra så du ungefär kan gissa vad den andra kommer att svara när ni snackar, och säga "äkta du"
Sen tänker ni.. jag men DET GÖR JAG? jag älskar denna personen..


fel.. för den VIKTIGASTE anledningen av alla är att
* Den personen ska kunna göra allt för dig, och du för den..
bokstavligen allt.. det finns inget "jag pallar inte.." för man pallar ALLT för personen man älskar.. oavsett kille kompis bror.. du pallar allt så är det bara.

Älskar du inte en kompis/kille är det jävligt onödigt att va tsm.
Bolje bolan kraj, nego bol bez kraja.. så e det !

och för er "tråkiga" har ajg bilder från då ajg itne skrev blogg HAHAH

jaa... jag innan utgång med MAXIMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS, så glad är jag för jag fick träffa honom på nytt :)Hahha aeh martina alltid förstöra ALLA FESTER med sin äckliga cp mobil (som btw är min gamla)
hehehe va leker jag

alltid jag o mattis nära pipan (A)
jaa hon gäspar utan att hålla för munnen... hehehehheheDazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Bolje bolan kraj, nego bol bez kraja..



trodde först du skulle skriva

"Bolje biti pijan, nego star"

2010-10-07 @ 21:49:25
Postat av: emsEMS

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SANT!

2010-10-08 @ 00:34:08
URL: http://sitms.blogg.se/
Postat av: emsEMS

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SANT!

2010-10-08 @ 00:34:24
URL: http://sitms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0