:D

Fyfan vad ajg är på humör..!!! anledningen till varför jag köpte linser är för ajg vill lika den anonyma (inte min bror) omer som har SKITFULA ögon -.- och jaa jag är inte falsk inuti men utanpå är jag "jättefalsk" för jag har linser på mig typ en gång. Och jag typ 4 ton smink, löshår, lösnaglar, har gjort 30 operationer i ansiktet och sånt.. :) (för anes haskic som sa att jag egentligen inte har gröna ögon... NO SHIT????)

Och för anonym nr 1 jag fick dem av mina föräldrar som köpte dem i TUNISIEN :D
Jag håller faktiskt med om att naturligt är finast men varför ska man inte kunna ändra lite när man tröttnar :D alla färgar håret också? whats the big deal? :D

Fyfan vad jag vill bort.. till ett varmt land, o ba softa :)Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0