It's all in your mind

There is nothing I can't do. Så har jag alltid tänk, och jag har alltid lyckats.
Folk blir chockade för JAG ger upp nu, varför i helvetet gör jag det?
You have to dare to fail, so that you in the end will succed.

Detta är inget svårare än något annat jag kämpat för i livet.
Det jag vill ha, det kämpar jag för, och till slut blir det på mitt sätt.
I demand it.

Igår satt jag med Muamer, Ahmet, Hamid o några till i kafeterian så kommer mateo, muki & abbas & sätter sig någon annanstans..
Jag till dem jag sitter med: - Jag ska nog dra till dem andra dem är mycket roligare än er...
Muamer snear mig
Jag: SKOJAR !!!!!!
så sätter jag mig med dem andra
Muamer: Vadå skojar? Du gick ändå
HAHAHAHHAHAHAHAHAAH !!!

Så skrattar jag o fular mig som fan (medan dem spelar unicorn attack -.- jättemobbade)
Dem skulle wannabe plugga -.-

Abbas: - EEY arnela !! Dina kompisar går !
Jag: - ALLVAR? :) heeejdå kompisar !!!
Abbas: - alltså arnela STICK !
HAHAHAAHAHAHAHHAH fyfan som jag dog av det, jag kollapsa nästan.. utan flipp
Jag ba: Palla den piken "dina kompisar går" -.-

det var lite av det roliga igår, iofs jag tkr allt är roligt så det händer mkt roliga grejer hela tiden -.-
död av mina 2 träningar igår.. ska dö idag igen, PLUS ha sån fucking tävling i skolan jättemobbat... men vi ska vinna 50 000 bara så ni vet..
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0