Japp jag har haft en tråkig helg

För typ första gången på 2 år eller ngt hahaha.. det var riktigt lamt alltså...
Men nästa helg hoppas jag få fira på fredagen :D
och fredagen efter kommer vara HELVETE :D då det är lönehelg o jag har bestämt med typ alla tjejer som finns i hbg att vi ska ut tsm.. förfesta tsm :) mkt mkt mkt mkt mkt kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul

alltså det är livet egentligen :) och mitt horoskop sa ngt av det smartaste jag läst

"Don't be afraid to let down your guard, pisces. Dont allow yourself to feel that you are doomed to repeat a particular mistake that has been on your mind. This is a whole new situation that has nothing to do with your past. This is a new day, and a new era for you. Go forward with confidense"

och det är sant, man ska inte glömma det förflutna, och alltid ha misstagen kvar in your mind. Men man ska itne alltid förvänta sig att denna gången kommer bli som förra, för det kan gå så många gånger bättre. Erfarenheter gör dig smart. Du kan bli lurad första och kanske till och med andra gången, men sen är det slut. Tredje gånger är du så mycket smartare :)

ÄLSKAR DENNA LÅTEN .. LOVEIIIIIIIT


Och så ska man på träning idag :) som vanligt haha måste samla krafter till kommande veckan..
stick hej :)Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0