kryddsynd HHAHAHA

Nu sitter jag klockan halv 10 på morgonen o tänker fyfan vad något fattas? Ja jag har ju glömt bort mitt löfte, IGEN hahahah jag svär helt synd. Jag har bara inte KUNNAT förklara alla roliga tider jag haft, så det hade bara varit onödigt.

Först & främst vill jag säga att jag älskar Martina Ivarsson & Derya Kilinc för att dem finns där i mitt liv varje fotsteg jag tar, för att dem är dem ända vännerna jag har just nu som VERKLIGEN bryr sig om mig, som smsar & ringer VARJE dag för att se hur det e med mig. Jag önskar ni alla där ute har någon som dem :) (föga troligt) HAHAH föga... men i alla fall. för det finns ingen som dem, änglar skickade från himlen ♥

annars har mitt liv varit ganska "O-nv-aktigt" vilket innebär att jag verkligen inte gett livet för skolan somjag brukar :S HAHA helt synd kommer ångra det, men skit i det nu ska bli bra :) Sen har jag labbat osv..

min otroligt SExIGA kompis derya som inte har ett liv...

Igår satt vi i matan o mattis kom förbi skulle agera "ensamma mateo" och äta med oss.. fyfan vad jag flabba -.- (ingen nyhet att jag fortfarande skrattar åt jättetorra grejer) men detta va brutalt

Han tappa sina 4 ton nycklar i sitt glas med vatten okej -.-

sen han ba: "KOM IGEN HÄNG MED OSS TILL STHLM, det komer bli roligare om vi e fler, så sitter vi i baksätet allihopa och HÅLLER FLABBEN"

jag dog okej? jag fucking dooog. jag skratta så mkt så jag slog i kniven i tallriken..
OCH SÅ KOMMER KRYDDET PÅ KRYDDET
Mateo: helt seriöst arnela ...PALLA AGERA SNICKARE BOB OCH PLUS SPRUTA MAT PÅ DERYA, DU TROR DU ÄR MARTINA NU.. helt seriöst jag tror du slog hårdare än henne där.. HAHAHAHAHAH
Mateo: Arnela wtf gör du ska du hoppa 3-steg över Khuset eller? Och landa på (BETONING) NACKEN !!!!!!!!?????

jag grät alltså...

Och det med martina, lång historia..
för att göra en lång historia kort, hon fick aggressionsproblem en lördag som någon fick sota för (någon random LA brud som förtjänade det fuckking FETT HÅRT) och sen den dagen Heter hon Martina ivarsson aka Mike Tyson den blodtörstiga :)

ooooookej jag har kommit sent till skolan nu PE-GE-A er :)

JUST DET har fått linser :D ser ni ser ni ser ni??? helt grymt endånDazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köpte du linserna?

dom är riktigt snygga! :D

2010-10-06 @ 16:47:19
Postat av: Anonym number 2 (Inte Omer)

skit fult med linser -.-

2010-10-06 @ 17:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0