Mattedag?



Ja idag har jag matte d prov -.- Och inte nog med det
sen efter lunch ska jag ha matte d IGEN
och sen direkt efter det ska jag ha matte diskret -.-
Helt seriöst wtf? Inga andra lektioner?

Fick en kommentar igår om mitt inlägg "bosniska tjejer" HAHAHA jag dog fan när ajg läste det :D

HAHAHAAH aeh legenariskt ju

Har en annan rolig sak att berätta :P Vi dansar afrikans dans på "Dansen" i skolan
Okej ni fattar inte hur jobbigt det är.. alltså värre än alla pass typ -.-
(sskratta inte) men jag har träningsvärk i NACKEN okej? HAHAHAHAHA

på tal om nackar... Mateo har fått "nack-fettish" och säger NACKE hela jävla tiden, han till och med skickade denna fula nacken till mig på face.. om inte jag dog..
och sen fottade han dinos nacke o taggade MIG okej? -.-

Arnela: Nej jag ska inte på bosniskan med dig
Mateo: SKA JAG BOXA DIG I NACKEN?
Mateo eventuellt Svar nr 2: SKA JAG BOXA DIN SJÄL?

ska plugga matte nu :) ska få ig♥
OMG ikväll har jag stämt träff med TJEJERNA :D Derya elin martina & emsela kommer också xD SKA BLI HELVETEDazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0