OKEJ, tur att pappa har blatteutseende -.-

Såhär är det.. Jag får ett samtal från ingenstans från min körskola och bokstavligt TVINGAR mig ta 2 lektioner till innan uppkörningen, jag ba JAG HAR BARA TID TILL EEEEEEENNNNNNN har fan skola också.. hon ba NEEEEEEEEJ DU SKA TA TVÅ ANNARS BOKAR VI AV DIN UPPKÖRNING ! jag ba ooookeeeej såja.. nu ringer jag pappa..

dem har varit kaxiga hela jävla tiden, både hon i receptionen och min lärare -.- så jag och pappa sticker dit.. så går vi fram.. HON BÖRJAR STAMMA INNAN HANS ENS SAGT NGT HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA !!!!

hon ba: Jj.j..j..jjjaag bebe..bee.beestämmer ingenting ! det är ANDERS (läraren) så..så.sssså... pr..praata med honom :) jag e bara "brevbärare" hehehehe(nervöst skratt)
Pappa ba: Jaa hon har prov den dagen hon kan inte köra då..
Hon: JA MEN JAG FÖRSTÅR FULLSTäNDIGT KLART DET SKA GÅ ATT FIXA :D:D:D:D
Jag:när fan blev hon glad? från ingenstans går det att fixa????

så kommer läraren han ba VI SKA ALLT KLARA UPPKÖRNINGEN :D:D:D:D:D:D:D

Jag: när fan blev han snäll mot mig?
Pappa ba: Bra att vi löste det hittade nya tider som passa...
HAN KLAPPA MIN PAPPA PÅ AXELN OKEJ???????? FUCKING FALSKA F*TTOR HELT ÄRLIGT
pappa ba: Jaa jag skiickar med pengarna med henne på måndag..

Båda: JAJAAAAAAAAAAAAAA LUUUGNT ;) ;) ;) ;)

(några dagar innan skrek dem typ på mig för dem ville att jag skulle betala) -.- 

HELT FUCKING SERIÖST?
Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0