PS I love you

Det ringer på min telefon(som öppnar porten)
Jag: DET ÄR ARNELA, vem e det? :)
Martina: Det är jesus...
Jag: -.- HAHAHAHAH ska alltid börja dagen med något riktigt sjukt.

Vi satt hos mig i lördes o kollade film :D filmen var helt sorglig. Ena sekunden grät vi av flabb för vi fulade oss, andra sekunden satt vi o deppade för filmen va sorglig -.-
Ännu en gång är martina gör martina sjuka grejer hos mig..
Hon: Är det kallt hos dig eller är det bara jag?
Jag: Ta en filt den ligger bakom dig...
Hon: DU BESTÄMMER INTE ÖVER MIG ARNELA !
Jag: -.- AHAHAHAAAHAHAHHHAHA WWWWWWWWWWWTF

Och fan va jobbigt att filmen heter så för alla som frågade mig vad filmen hette jag ba:
- PS I love you
Dem: - I love you too HEHEHEH :P
Jag: "HEHEHE" NU VA DU FYNDIG, mycket lustigt -.-



Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0