Tell me how does it feel? You don't know what you lost, Do you?


återfunnit min kärlek till denna låt :) BÄSTA LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅTEN !!!!!!!!!


I Lost All My Mind For You,For You.
Girl I Can't Find My Way At All.
Lost The Map To Your Heart,
Now, You Waiting For Me Somewhere All Alone.
Tell Me How Does It Feel?
You Don't Know What You Lost,Do You?Do You?



You Keep Trying,You keep Trying,You Keep Trying ..Don't Stop.
You Keep Crying,You Denying,But You Lieing Alot.
Girl You Dieing..Girl You Lieing..if You like It Or Not
Its On You,It's On You

You've Looked Everywhere For Me.
Then You Lost All Your Smiles And I Think That's Kinda Funny To Me.
Girl You Don't Hardly Know Where You Supposed to Go
No signs On The Road For Youuu.
Damn You Lost All your Hope,And That Kinda Blows For You,For You.


I alla fall sitter här IGEN innan skolan börjat för jag inte pallar fixa mig värsta..
Tyvärr måste jag krossa allas drömmar & säga att jag inte ska ut ikväll ni får ha kul utan mig -.-
Jag ska göra min sjuka vän sällskap :( och göra henne friskt göra te till henne :D och kolla film ♥

Och igår skrattade jag faktiskt som fan när jag läste några riktigt bra dissar Ska skriva dem här också:


han: you are very beautiful girl... i want to get inside your pants
hon: sorry there isn't room for two assholes

Han: har inte jag sett dig nånstans förut?
Hon: jo, och det var därför jag slutade gå dit.

- Va snygg du är
- Synd att jag inte kan säga detsamma
- Gör som jag : Ljug ;)

- Vill du dansa?
- Ja
- Gå och gör det då, så kan jag vara med din kompis i fred


Och sen några som människor skrivit:

1. skulle beställa några öl för mina blackjack pengar som jag hade vunnit vid blackjack bordet. När jag kommer fram till baren så står en VÄLDIGT söt tjej och kollar på mig med lockande ögon. Så jag gick fram till henne och sa "Hej!" då får jag tillbaka ett väldigt ovanligt svar som jag blev helt chockad utav som var

" HAR DU ETT SLAPPT RÖVHÅL!? "

Sedan gick hon iväg och jag står kvar helt stum och fatta inte riktigt vad som hade hänt :/

2.Jag: Hej tjejer.
De: Va, är du svensk?!
Jag: Jadå, bla bla bla..
De: Jaha nä, för vi trodde du var fransman.
Jag: Nää, fransmän dom e bara dryga.
De: Precis.

3.Jag ser en tjej på bussen som har världens gulligaste blick, hon går av på samma hållplats som mig och står där o väntar på något. Så jag tänker att jag bara måste ta den här chansen:
"Tja! "
"Hej.." säger hon
"*sträcker fram handen o säger mitt namn*"
"Nej."

Jag gick slopet iväg. :( (HAHHHA slopet)

HAHAHAHAHAHAHAHAHA denna:
4.Träffade för massa massa år sedan en mycket fager tös på krogen, försökte ge ett bra intryck och frågade efter lite prat om man kunde få hennes nummer. Hon hade inget papper eller penna, men därimot läppstift och skulle skriva sitt nummer på min hand, men istället för ett nummer ritade hon en kuk, sen gick hon.

pusshejDazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: Sveinungruna

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2012-01-12 @ 09:38:34
URL: http://sveinungruna.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0