DALIYAS FEL

Jag vet att hon egentligen heter Derya, men Ahmet (som gått i samma skola som oss i fuckiing 2 år) trodde hon hette så -.- han visste itne ens att hon va turk OKEJ? och trodde hon hette Daliya AHAHAAH HAHAAH  wierd men i af.

Det är deryas fel att jag inte bloggat! Hon har inte skickat bilder och jag typ vägrar blogga utan bilder, tycker det blir stentråkigt -.-

Jag har:
* HAFT STENKUL PÅ LISEBERG !!!!!!!!!!!!!!
* HAFT STENKUL PÅ DERYAS 18-ÅRSFEST!!!!!!!!!!

daliya i lokalen
* HAFT STENKUL VECKA UTAN LEKTIONER !!!!!!!!!!
* HAFT STEEEEEEEEEEEEENKUL MED ELLE PÅ TRÄNINGARNA HAHAHAHAHAHAHAHHAH
* HAFT ÖÖÖÖÖÖÖÖÖVERKUL MED OMER VID MATBORDET HAHAHAHAHAHAHAHAA

osv osv... jag har med andra ord haft STENKUL -.- HAHAH

du vet jag satt med omer medan han åt, så medan han bredde mackan skulle jag då skära osten, OCH INTE ENS DET KUNDE JAG GÖRA RÄTT -.- osten va för mjuk :( så sen när han hade gjort klart mackan... jag tror jag kollapsa av flabb helt ärligt !!!!!!!!!! HAHAHAHAH  sträckan är kanske lite mer än en km :O
 okej dö inte ! hahahahaahahahahah omfg

sen så har jag varit stolt över freddebarnen. Har ni sett vad dem gjort på den långa vägen vid vattentornet? OMFG jag blev helt fascinerad elelr hur det stavas. Hahah stod där och kollade i 20 år helt grymma barn fan.




bilder o så från festen & liseberg kommer när DALIYA gett mig mitt usb :(

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer
Postat av: MATILDA HAMMAR

nej va coolt dedär va på backen :P

2010-09-12 @ 14:10:04
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0