My heart big but it beat quiet..

vad ska jag säga, jag har haft så mkt att blogga om att jag inte pallat ta och anstränga mig till at skriva, helt ärligt... -.- VI har slutat med folkdans,, tråkig i know. Men vafan nu har jag mer tid till annat :) Tro det eller ej tränade 9 gånger förra veckan :D denna veckan blir det samma hoppas jag, hade dansträning nyss snart dubbelpass.. JÄTTETRÅKIG information men ibland får det va tråkiga grejer på bloggen också annars sitter ni bara och läser intressanta saker, hur kul är det liksom?

Jag har teori på onsdag.
- Omg jag har teori på ONSDAG! NU PÅ ONSDAG !
pappa: - Ett råd, bli inte nervös då går det åt helvete.....
jag: -.-
Han: JA JUST DET DU GÅR NV ni har 2 prov varje vecka
Jag: afan? ofta jag blir nervös, men om ja kuggar fyfan som jag kmr skämmas -.-



och inlägget före, det är från mobilen hahahah df det var kort jag pallade itne sitta o skriva uppsats på mobil -.-

okej, idag är jag stenavdankad, hittar inte på ngt att skriva i denna sekund, hjärnan står stilla .. på redigt

Dazzle Junction Glitter Text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0