Dagen Trey. Bästa födelsedagspresenten EVER

Så. Nu har jag fått bilderna, tänkte lägga till lite kommentarer o förklara hur dagen gick till..

Här har vi min älskling, när vi väl kommit fram till Malmö.. Vi KRÄNGDE med mat hAHAHHAHA ni anar inte så mkt vi skratta i city gross när det blev 200 spänn bara typ mackor naturgodis o masas läsk o kaffe hahahaha dööör


Såhär glada var vi ! HAHAH det var STENFINT väder jag var varm som en fucking GRIS okej? med plattat hår i fucking nacken, jag dog!

Så försökte vi fottas utan att få sol i ansiktet, och jag DOG av derya HAHHAHHAHAH så maxad



Det blev en runda och middag i Malmö stad innan vi fortsatte mot KÖPENHAMN.. här ser vi mig, jättemobabd HAHAHAHAHAHAHAHHA

Och derya: Ja jag fottade maten med flit så hon skulle se fet ut.
En man som jobbade där bara:
- Det är inte ert?
derya ba: - Jo men ajg e klar med det du kan ta det..
ALLTSÅ JAG DOG hahahahahahahahahaha


Derya skulle "testa" en tröja och ajg skulle "testa" en bikini :)

Sen för att göra ett litet instick:
Folket i malmö är LEGENDARISKA, de alla klär sig olika, alla ser olika ut står för den dem är. Ser ritkigt mkt upp på sånt folk! I Vår lilla stad är många PRECIS likadana....

Vi va på väg dit.. Och jag TVINGADE derya fotta detta, vi hade på "I need a girl - trey songz" och körde. Jag lovar bilden gör inte utsikten rättvisa. Jag tänkte när jag körde: "Kommer ALDRIG glömma denna känslan och denna utsikten"


Väl framme i köpenhamn började vi fixa oss: I BILEN HAHAHAHA
också ett till instick:
Köpenhamn har dem sjukaste trafikreglerna AHHAHA Alltså stoppljus MITT i rondellen, helt knas.


Hennes pappa kan inte ha blivit glad när han såg puder över hela bilen.. och smink.. och parfym..

Sen var det bara till att gå vidare.
Och med Deki har jag aldrig tråkigt, tvärtom, fanns inte en sekund utan skratt. Älskar dig.

Man kan säga att härifrån är allt oförklarligt...


Kön efter typ en timme HAHAH det va aslång kö. OCh där på vänster sida fanns det filtar o grejer (Folk som sovit över under natten för att komma långt fram idag HAHAAHAHAH keddan -.-)


Han kom ut med jacka. Och avslutade med naken överkropp. Nice..
DAMN

Hatar hon tjejen till höger, ville typ boxa henne hela kvällen :D

Ja jag vet vi hade liknande kläder på oss, men det råkade bli så -.-

SEN JAG ÄLSKADE BASISTEN ! han va min sötnos :D
Han spelade stenduktigt också. Keddhet:D


Önskar bilderna ens kunde tala 0,00000000001% av känslan. Men tyvärr som avslut Derya fottas med Treys SVETTIGA linne:


Hur vi fick tag på den är en annan femma. En kompis hade en kompis som fick gå upp på scen (Jätteavundsjuk för den delen och fottades med honom o allt) men i af hon fick hans linne och sen fick hon tjejen den av sin kompis HAHAHA förvirrande men iaf för hon fyllde år. Hon lät oss fottas med den... :P tänk så långt det går; att man fucking fottas med en människas tröja, helt sinnes -,-

Och resan tillbaka var minst lika givande HAHAHA Det var UNDERBART

Peace out; ps. Sugen på Demarco örebro? Vad sägs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0