En av de bästa dagarna i mitt liv!

VARNING FÖR HÖGT LJUD !



Också min bakrundsbild på mobilen :D♥
Lite förklaring om honom:
JAg trodde inte det var möjligt men han är snyggare irl.. på riktigt nu, och finare röst han e helt enkelt perfekt. Men han trodde typ han va gud hahahaha. Mer om konserten kommer när derya kommit från turkiet och jag fått bilderna... -.- Måste berätta om det svettiga linnet HAHAHAHA ni kmr dö :D
Efterlängtat: Neighbours know my name!

HAN HADE BÄSTAAAAAAAAAAAAAA rösten, Sjöng "Love the way you lie" på sitt sätt.. alltså had inte publiken skrikit så ni hade dött av hans röst, den är HELT underbar ni fattar inte. Jag lovar jag RÖS.

Trey songz tar av sig tjöjan,....


PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0