Grönt = respekt

Så.. nu är slutet nära.. NV (GRÖNT)= DA SHIET. Jag kommer in på jaa,, det mesta :D det vill jag att alla ska se på studentdagen.. MIN MÖSSA.. MIN EFTERLÄNGTADE RESPEKTERADE MÖSSA :D



Ja jag vet man brukar ha Arnela sen efternamn.. Men ja jag är bosnier (och 90% av bosnierna har ett efternamn längre än 10 bokstäver) så jag vill inte att mitt efternamn skulle täcka hela mössan HAHAHAHA detta blev stensnyggt också :D



DÖ INTE av vår klasströja.. (JAG HAR INGEN ANING OM VEM SOM SÄGER SÅJA) hahaha skulle gissat på mig själv som skriker det i tychs korridorer... men ja.. neej den e inte fin... tyvärr :P

HAHA jaja det va nog det, ska nog "piffa till" bloggen snart med ny header osv. Om någon e bra på det så ba hör av er, jag e också ganska duktig men har inte tid och inga idéer :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0