I have the time of my liiiife ♥♥♥

Lovar detta har varit BÄSTA påsklovet NÅGONSIN ! Har inte haft tråkigt en enda sekund. Jag kanske ska uppdatera er lite om vad jag gjort, inte för ni bryr er värsta mycket HAHA men jag vill FÖR FAN komma ihåg detta FETASTE lovet :D

FÖRST och främst var jag hemma hos Martinka med mina bästa bästa tjejer som jag älskar över hela mitt hjärta; Martina elin & katarina. Vi passade martinas bröder som är mer dödliga än allt på jorden så fucking söta att jag DÖR.., Vi hade bara softkväll :D


Kolla matteus, ÄKTA martina hahahahahaha med smajlet orkar ej mer
HAHAHAHAHA SÅ SÖTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT när han tuggar :D KOLLA ÖGONEN !

Det var i af otroligt kul, som alltid med mina tjejer ;D

Sen dagen efter var man i Väla med katarina

Jag älskar min bil... och detta var också första sommardagen...

FRÅGA MIG INTE VARFÖR JAG SITTER O FOTTAR I BILEN !
Stod o vänta på MIss Zoric i fucking en evighet HAHAH hon ska föna sitt vackra hår och platta det o sminka sig o ta på sig o fixa sig, sitter jag där nere som ett fån o väntar -.- HAHAHAH ♥

Jag skulle vara klar kl 6 för att dra på middag hos min kära sabina, men katarina ba "SNAÄÄLLA ARNELA JAG SKA BA IN HÄR SNABBT BA EN SEKUND :D:D:D:D:D:D SNÄLLA?? VÄNTA HEHEHE" Jag ba "Faiaiiiaiaiaiaiail"

iaf går vi vidare, kom jag fram till sabina o hade stenkul, gott med hemmagjorda blattifierade hamburgare med inlagd gurka o grejer. Sen förfest :D

Detta e sabinas hemmagjorda drink aka "Pure perfection"



Gött snack.. här sitter ja o Didi och väljer musik/ fular oss med folket/tvingar folk att komma till tivoli HAHA




Orkar itne vinglaset helt ärligt... HAHA iaf vidare vad som hände; dhuha var den enda i klackar(det var dagens) för vi hade planerat gå hem, alla andra hade converse: GUD SKAPADE CONVERSE FÖR EN ANLEDNING OK?

Vi satt o "dunka" musik på hållplatsen (nej ingen var där så vi skämde int ut vårtliv) eller jo typ en men han var i sina egna tankar, stenkulit. iaf ...

Sen fortsatte det mot tivoli osv vi hade skitkul :D och träffade momo i stan som va med oss lite. Alltså jag vet inte vad man ska säga om denna underbara kväll, hur förklarar man hur kul man hade? HAHAH Iaf vi va där till stängning och jaaa bussarna gick som söndag så det fick bli ta första bussen hem -.-

Träffade dem här sakatungarna och sijan tvingade mig hänga med till Kebabhouse -.-



LEGENDARISKT, dhuhas skor, hon fick skoskav, hade med sig strumpor och såhär gick hon hem. (tog dock av sig skorna o gick i strumpor sen) HAHAH pain att va tjej.


Jag trodde först det var en filt okej? Men nej, det ären skarf som dem lekte fyndiga med, iom att diana trodde det var högtidssommar och agerade HEero och inte hade jacka. Duktig ♥ HAHAH och detta var då, ca 6 på morgonen efter att vi besökt bageriet på väg hem -.-


såkan de gå,

sötisen med skor !


Och sen däcka vi osv, dagen efter - LEGENDARISK FRUKOST OKEJ?
Eller ska jag kalla det frukost-lunch-middag -.- för på bordet fanns allt det vanliga man äter till frukost alltså..
pankakor, bacon, ägg, bullar, bröd, nutella, ost, osv sen MITT I ALLT PITA OCH PIROGER OKEJ? HAHAHAHAAH det e legendariskt alltså.

Sen direkt efter det stack man uut o sola - på en gräsmatta mitt ute i fredriksdal men martinka da bomb
HAHAHAHA DÖR AV MARTINA
och jag skrattade SÅ MKT ni anar inte, jag tårade av en sak vi snacka om alltså herregud typ kvävdes.

Och. direkt efter stack man till väla o köpte biljett till Konserten på Söndag(imorron) , ser man värsta blattarna utanför vår byggnad(mina föräldrar och "gänget"), alltså, för mkt satte på VÄRSTA balkanmusiken i största svenska området 60+ -.- jag ba jaha HAHAH så satt jag där o softa med dem nu ska jag fixa mig och förbereda mig för utgång nr 2 HAHAHA NEJ JAG VET HELLER INTEHUR AJG PALLAR för jag ska ut imorron också, men min älskling elin fyller 21



Biljetten köpt! Ska bli helvete, nu blir det utgång hahah hejs o puss.. omg längsta inlägget någonsin, fuckking keddan dog lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0