Jag älskar Martina !

Idag var det så... att jag berättade för mitt hjärta att jag skulle flytta till gbg för att plugga - ifall jag kommer in.
Hon börjar storböla och säger att jag lämnar henne - vilket leder till att jag också blir helt tårögd och kramar mitt hjärta !

Hon var helt deppig hela dagen, och jag med. Klart jag inte vill lämna henne här i hbg, men jag har inget val. Mitt liv i hbg är över. Har inget mer att göra här - ska följa mina mål och mina drömmar. Jag sa till henne att jag alltid kommer älska henne och att vi kommer va vänner tills den dagen vi dör, och det har jag lovat henne !

Jag har världens bästa vänner, jag lovar. Jag kan inte ens tänka mig att någon kan vara mer perfekt vän än dem jag har. Jag kommer såklart att komma hit o hälsa på min familj, min bror och såklart alla vänner man lämnar här.

HAHAH var tvungen...

Men jag önskar jag kunde förklara mina känslor, det går helt enkelt inte.
Mitt liv har tagit en sån vändning. Att gå från att va en tjej, som bor med sina föräldrar i en fyra pluggar natur, hänger rundor på mezo och festar på tivoli - ska jag nu bli självständig och bo själv & plugga. Det är helt sjukt så mkt jag varit med med mina tjejer och jag lovar INGEN på denna jord har någonsin gjort mig så känslig som mina tjejer. Bara jag tänker på vår starka vänskap blir jag tårögd. Vill verkligen att ingenting ska förstöra vår starka vänskap. Och jag säger det från hjärtat när jag säger; Jag älskar er.

Mina känslor bara bubblar upp. Och martina om du någonsin ens tänker att jag kommer glömma dig, så fucking slår jag dig. För du är en av dem viktigaste personerna i mitt liv. ♥ Du e mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0