Kanske inte lika intressant- men gjorde högskoleprovet nyss...

Det var... jaaa, vanligt.
Inte för att leka eller skryta men har man gått NV och haft FYSIK B prov 4 timmar i streck, så är inte högskoleprovet så mycket värre som är lite mindre än 5 h och med pauser -.-

Dock gick hela lördagen åt att sitta o läsa massa texter som vrider ens hjärna. Tänkte på det innan, alltså... om man inte klarar gymnasiet så bra så lycka till i livet? -.- För detta prov e typ omöjligt svårt på riktigt. Efter kl 17 skulle resultaten komma upp på studera.nu. Taggar :)

HAHAH en sak som bara kan hända mig - Vi kom sent för alla parkeringar vid matställen var upptagna så när jag kom in glömde jag stänga av mobilen så ringer Martina mig -.- Om inte jag blev utstirrad? Så kommer den låten:

I feel like I can't miss
I know they want me to fall
But ain't nothin' bigger than this
So just pass me the ball
You know you lookin' at a winner, winner, winner
I can't miss, can't lose, can't miss
You know you lookin' at a winner, winner, winner
Cause I'm a winner, yeah I'm a winner...


(som jag har som ringsignal) -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0