MARTINA 21!

Nu är det så att idag är en VÄLDIGT speciell dag, en speciell person i mitt liv fyller 21. Martina Ivarsson! Har känt denna person i 4 år men varit mer än tight med henne i 2 otroliga oförglömliga år! Jag känner henne så bra att jag ibland kan gissa vad hon tänker o vill säga. Vi har varit oskiljaktiga och jag har firat 3 av hennes födelsedagar med henne - hittils. OCh vi ska fortsätta fira dem tills löständer är födesedagspresenten!


Jag älskar dig otroligt mycket att inte ens ord kan förklara det! Du har alltid funnits där för mig och alltid söttat mig och varit en riktig vän. Flera gånger har jag upplevt att du beter dig precis som att jag hade en syster  - från en annan mamma. Denna vänskapen är en på miljonen och jag ska göra ALLT för att behålla den så, och även låta åren göra vårt band starkare. GRATTIS PÅ DIN 21 ÅRS DAG MIN ÄLSKADE!!!!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0