Det är vad du gör det till..

Finns ingen stad jag inte hade kunnat anpassa mig till, klart tar det olika lång tid beroende på hur likt det är ditt förra hem. Men NU känns det så UNDERBARTTTT alltså vet att jag tjatat ut det men trodde verkligen inte detta.
Dock är man i skolan från 8-17 om dagarna och jag ser plugget som ett heltidsjobb och hinner fortfarande vara social. Min hemlighet håller jag för mig själv ett tag till, tills jag är säker på att det ska läcka ut. :)
Från 2 rader till 4 A4-sidor... Japp jag pratar om matteuppgifterna. En lösning kan vara flera A4-sidor långt, tufft i början men börjar få grepp om det. Har "dugga" redan nästa onsdag (typ som deltentamen) hur sk detta gå?
Jag vet jag inte har bilder och uppdaterar dåligt, men hur fan ska man sammansatta alla så händelserika dagar i ett inlägg? Och inte nog med det.. det tar vad.. max 10 min att blogga? Men inte ens det har jag tid med. Sover mellan 4-8 h om nätterna så är halvt knarkad men nog ska de gå ;) trivs trivs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0