fan alltså.. hinner inte med :P

jag älskar älskar älskar älskar denna staden! alltså wtf? JAG ÄLSKAR DEN
Har flyttat till Linköping och staden påminner mkt om malmö (såklart mindre) men liknande "design" på staden hahah
Massa massa folk i staden. Och jag va på fika med mina päron... (haha päron) och sen köpt en MASSA till min lägenhet.. vet ni så skönt det e att bo själv eller? Jaja klart man saknar att bo med föräldrarna men FYFAN vad skönt det är :D måste jag erkänna !
dethär är vi när vi hade lekar.. han har på sig en säck.. du ser alldeles rätt! och kolla våra faddrar på höger sida.. orkar inte !
SNACKA OM ATT TA I???????? dem skickade upp ett flygplan med texten: Kom ihåg nollan, cm ser dig alltid.. HAHAHA vad e cm ens?

in nollning blir bara bättre och bättre, vi hade häfvning typ så man "slukar" en hel öl på några sekunder med hjälp av en teknik då man öppnar strupen och gör "virvlar" med ölen så den bara slinker ner.. snacka om att dem hade varit fulla om det inte hade varit lättöl..
Denhär killen gör ett så kallat vampyrhäfv.



och detta är vår sjuka Mpire HAHAH vetifan vad dem håller på med alltså?? men kul är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0