I LOVE IT HERE !!!!!!!!! :D

Okej... jag älskar denna staden.. helt sick ju? hade jag haft mina vänner här alltså då hade detta varit min drömstad :S
Den är lagom stor, alla är sociala o glada, massa bosnier(alltid ett plus hahah), fin natur enkel stad, massa butiker (shopping fo sho), mååånga fikeställen INTE BARA MEZO :D
Och idag var det festival i Norrköping..
Indianer spelar musik HAH A:DDDen långa gatan
Shopping-gatan och ett fik :D
RIX FM festival.. Dit kom massa artister typ september o andreas ngt? HAHA kan inga sånna svenska artister :$ Just det Martin Stenmarck kom.. och sist men inte minst...
VÅR HELsiNGBORGSKA JAY ! inte för man ser honom ? ahhahahah men typ lite
Sen fanns det MKT mer jag ville fotta men på sånna olämpliga platser där folket hade trott jag va psykopat för jag fottade det HAHAHA men fyrverkerierna alltsååå!!! WTF mAN dem va lät det finaste fyrverkeriet jag sett utan kedd.. vvarje dag kl 10 :P Ska filma på lördag o lägga ut här så ni också kan se :D
Och folket.. WTF HELT SOCIALT folk ba börjar snacka med en på gatan ba hej .. :P hAHAHA ALDRIG ATT DET HADE HÄNT I HBG aLDRIIIIIG!

ÄLSKAR ALLT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0