I miss the days when life was simple..

Alla bilder är klippta från videor df det e dålig kvalité :)
Jag fyller 4 år :D
Jag håller Mirzet i handen och min bror går bredvid.. haha så söt hade för litet huve för alla kepsar 
VÄRLDENS sötaste barn! Inte för att dem e mina bröder men dem va verkligen världens sötaste ungar
2 av mina 3 familjemedlemmar; pappa o bror ♥
OMG jag tyckte detta var SÅ gulligt !
Mirzet får sin kaka...
Min mamma kommer med en ny och han kollar in den
Sen han går fram till den o vill ha den
Dem säger nej och han blir sur HAHA AWWW mitt hjärta :D
Min bror fller år :D
Någon annan fyller år? vet ej vem hahahFDet var vardag för oss att alltid ha så mkt mat hahahaha ! 
Fråga mig aldrig igen var jag fick min sjukhet ifrån...pappa i gul jag i keps :D
SA JAG INTE DET? Kolla så söta.. dör !KJag och Miiirela ♥
På dagis: Medan alla dansade var jag värst..
Och min bror lugnast.. HAHA med fötterna i luften o sånt.. utan krydd han satt så skitlänge HAHA
Min bror o hans dåvarande bästa vän på dagis.. Fröknarna spelade in detta för omer kunde inte hitta hans arm HAHAHAHAHA SÅ SÖT!
Jag o min bästa dåavarande kompis lekte med lera :Pså mkt minnen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0