... inga ord.

Först och främst ska jag bara säga att det inte finns ngt skönare än att bo ensam. Laga egen mat och lyssna på vilken musik man vill, komma hem när man vill, välja vilken kanal man vill :D och jaa ha lugn och ro. Jag lagade till och med egen mat och är nyttig
Sen saknar man mammas mat, föräldrarnas tjat, deras hjälp med allt, saknar att va social och saknar min bror som alltid mobbar mig :( REDAN, det har gått en vecka - och nu återstår det "bara" 4 år och 41 veckor typ hahahaha
Iaf igår va en lång dag. Sabinka kom över till Norrköping :D och vi gick på marknad OMG allt e så UNDERBART finns typ massa o köpa MASSA FOLK ! typ kryddmkt..
(läggor maj av "ön" på vänster sida)
Sen blev det utgång med saida och sabina.. Ställena här kan inte ens JÄMFÖRAS med hbg.. alltså när jag festade i hbg vet alla att det alltid blev tivoli. Här var det tivoli gånger 4? oooh vilken stämning det va ville gråta så bra !
På vänster sida är det en FET kö in till Puls okej? och på höger sida är det en annan skitfet klubb (Hugo)
DJ;n var min egna favorit från tivoli Jon Remneus aka Dj More-10 :)
Inga ord på denna kväll faktiskt, skönt att dansa av sig lite - men tjejer... HA ALDRIG KLÄNNING UTE om ni ska dansa.. gjorde stort misstag.. det va ba sånna bra dans-låtar hela tiden jag ba VAR ÄR MINA SHORTS :(
På "morgonen" (vaknade halv 2) drack vi kaffe :D och min mugg va inte o leka med ! HAHAHAHAHAHAH

Kommentarer
Postat av: Maida

Har precis flyttat till Hbg, säg inte att Tivoli är det enda utestället som är bra? :S Hahah..

2011-08-22 @ 15:35:20
URL: http://bjeleruze.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0