Is there anything better than friendship?

Vaknade, kollade ut, såg hur vädret var.. typ översoligt och varmt.. gissa vad man gjorde - smsade elle om att gå på en power walk i TRE timmar :D alltså så psyk det var ett helt år sen vi gjorde det sist. Tiden går helt fucked up snabbt.
Mitt i vägen behövde vi ngt att dricka jag ba tog cola zero elle ba:
- Vad ska jag ta vatten?? HAHAA skoja ba jag tar fanta!
HAHAH "kishe hälsosamma"
Först tänkte jag ska vi ta läsk på mc, men sen tänkte jag folk hade skrattat sönder om dem såg oss power-walka och gå med MC-läskburkar.
Innan jag ens hann sätta mig efter dusch stack jag till Mezo med Elin ♥
Fetaste pipan EVER :D
Hon försökte gömma sig från min kamera igen.. men nejnej jag va too fast :D
Slangen är formad som en kishe kobra HAHA helt fet
Fick en kolbit på benet :) "JÄTTESKÖNT"
Sen stack man hem till Martina och softa där käka nötter o sånt som GB's brukar göra HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0