"Sista gången jag...."

... sitter på denna bänken
... sitter med dej i sjuans buss
... går denna vägen med dej
Jag: - DERYA ... VI SKA FUCKING INTE DÖ? -.-
Ja det är DERYA som säger detta är sista gången jag... Och hon sa det HELA dagen idag. FICK NOG AV KÄRRINGEN (skoja min älskling, älskar dej hohoh)
Va med fulingen idagg hon skulle köpa mobiltelefon och såhär glad är hon:
Sen sa hon:
- Tänk att vi sen kommer komma hit för att köpa fucking varor till hemmet.
Så kollade vi tvättmaskin :)
flippa alltså.. vi kollade inte tvättmaskin men vi lekte.. -.-
Sen stack vi på picknick med hennes syskon HAHAHAHHAHAHAHAHA ! snacka om att vi va enda som hade MC mat på Råå
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH ohnej, sen kom det en familj med 4 pizzor, då kände vi oss mer bekväma :D
mmm Mjölkchoklad :D och fin solnedgång
.. och en ful derya
Skoja ba hon e het.. som hotwingsen jag åt på mc sen .. alltså stenhet :)

SÖTA SYSKON! och Hon i vit härmade Anagina när hon leker hon Khadije eller hur det stavas HAHAH alltså så rolig tjej :D (mycket smartare och roligare än derya.. finare också)
Sen stack vi till mc och "Fika" HAHAHAH för att man inte kan sitta ngnannanstans på ättekulla :P  MYSIGT som vanligt. Älskar Deki ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0