Something that changed me.

Ja jag tänkte på det nyss. Jg har hela mitt liv varit självständig började NV på egen hand utan någon, lärde känna skolan och människorna i den - inget mer med det.
Men så hände något som gjorde mig mindre självständig - hjälpen av mina vänner.
Innan löste jag det mesta själv, men när jag började gymnasiet öppnades mina ögon för vännerna som var äkta.
Nu när jag flyttat har jag inte dem där att snacka med, bara över tele och det dödar mig.
Vill ha Derya Sabina Martina Katarina o Elin i min skola ! vill ha dem där så vi kan umgås o prata och lära känna folket här. När man är själv som jag är och det där självständiga bara gått bort är det inte lika lätt att va utåt, då mina kompisar inte är här, jag har lämnat mitt förflutna i en stad, fick en ny miljö ny skola egen lägenhet och är mer ensam än vad jag varit innan.
Jag är en "sällskaplig" människa. Kan inte vara ensam mer än på natten hahah. Och i hbg var jag alltid med någon i skolan och efter skolan och på mina träningar osv.. Nu är det bara jag o några jag känner här o skolan där jag inte kan va mig själv - ÄN.. :) Ser ljust på allt som kommer ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0