Tears

Min underbara vän sticker till Stockholm idag... för att stanna där !
Denna pluggisen har åkt upp för att plugga..
HAHAH klockren bild.. från 2010 :D
Jag köpte födelsedagspresent till henne.. kanske lite väl sent.

Köpte detta armband

Och av alla berlocker köpte jag hennes fina bokstav.

Varför köpa ett thomas sabo armband?
Jo för att jag själv vet att när man sätter det på armen så trillar det inte av.
Jag vill att hon alltid tänker på mig när hon ser den runt sin handled :)

Min bror frågade mig igår :
Varför överdriver du? Det är en del av livet..
Och jag svarade:
Du vet den personen du VET att du kan lita på du bara känner på dej att den aldrig hade svikit dig..
ja.. den personen är Derya.

På söndag kommer jag också upp.. Vet inte vad jag hade gjort om jag hade bott långt ifrån henne.
Men iofs kommer jag va långt ifrån min andra närma vän Martina. Hur ska jag överleva utan henne? :( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0