Too muchh to say?

Ibland undrar jag hur folk kan sammanfatta deras dag så otroligt bra.. Jag ska försöka att få med de roligaste grejerna...
mi bror på väg dit.. 4 h ride


När jag o saida gick en promenad :D ( I norrköping )
Saida o hennes kille satte färg på min tillvaro här :D dem e så positiva o glada o får mig till o må bra :D

Nollningen :D okej.. dem va HELT sjuka alltså.. Vi som är nybörjare kallas "nollor" så några av faddrarna hade klätt ut sig till "fake-nollor" för at jävlas med oss o dem hittade på sånna sjuka namn som typ
My Toman (mytoman)
Linn Köping (linköping)
All Tiglad (alltid glad)
Måste berätta om denna tjej först när hon gick med oss när vi inte visste dem va fake sa hon (varje minut) att allt va så jävla underbart o skutta o hade sig.. till slut ville ja vända mig om o boxa henne HAHHAHAH hon ba UNDERBART :D :D :D :D :D man ba -.-

OCh faddrarna var DÖDSSERIÖSA klädda i olika dräkter typ vikingar dinosaurier osv.. HAHA gick o marschera på skolan vi ba okej?

Här är då fake-nollorna på vår föreläsning..

Detta MÅSTE jag berätta om.. vi drar då dit på en föreläsning vi tror e seriös..
Jag antecknade i början (då det va lätt fysik) Som läraren sedan MAXA till FUCKED UP symboler o shit.. vi ba WTF???? han ba DÖDSALLVARLIG.. Ser ni dem 3 whiteboard-tavlorna? JA han FYLLDE 8 sådana .. med krumelurer.. o höll på i en timme.. till slut fatta man att han flippa

MEN det va en grov kille HAHAHAHAHAHA omg jag ser honom han antecknade i typ 1 timme, pennan brann och när det e typ 10 min kvar räcker han upp handen (han fattade inte att det va på låtsas) han ba:
- URSÄKTA.. jag fattar inte ett SHIT??????
Alla kollapsa lltså.. Läraren ba:
- A men haru antecknat? Bra.. då kan du läsa påre hemma.. (den dialekten också - ja jag har inte vant mig än)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0